[OT] Re: athlon 2000 XP ktory wybrac

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:49:58 MET DST

zygmunt napisał(a):

> mam dylemat czy kupic AMD 2000 XP BOX ale w technologii 0,18 mikrona czy AMD
> 200 XP OEM w technologii 0,13 i jakis wentylator...

Ja się podczepię do tego wątku z pytaniem nieco oftopicznym:
skąd się wzięła jakaś 'moda' na pisanie np. Athlon 2000+ XP [*]? Czy to jakieś
'fachowe' sklepy komputerowe rozpowszechniły swoimi cennikami taki wybitnie
niepoprawny zapis? To tak, jakby pisać Pentium 2,6GHz IV - jedno i drugie
zupełnie bez sensu.

Co do pytania: lepiej 0,13u (T-bred), a jeżeli chcesz 3 lata gwarancji, to
najlepiej poszukaj 0,13u BOX :)

[*] nie jest to żadna wycieczka osobista do autora pytania - po prostu ostatnio
    coraz częściej widuję tak niepoprawnie zapisywane oznaczenia tego procesora
    i zastanawia mnie, skąd się to wzięło.

--
pozdrawiam,
Andrzej