Re: Cichy 'serwer'

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:07:31 MET DST

Krzysiek Szczepanek napisał(a):

> No np P75 dziala i bez radiatora :)

To akurat sprawdziłem 'własnoręcznie' [tak właściwie to sam odpadł] :)

> Celeron Coppermine do 900MHz chodzi napewno na duzym raditorze.

A K6-2/233? Mam okazję takiego kupić. Jakiś radiator z czegoś taniego pod
Athlony powinien chyba wytrzymać? W końcu to 20-parę watów AFAIR :)

> Do czego ten serwer? :)

Nie serwer tylko 'serwer' :P
Po prostu czasami potrzebny mi komputer, który może być cały czas włączony i
coś tam sobie będzie robił - aktualnie ma rejestrować dane z paru czujników
podłączonych do RSa. Ale jak już w końcu będę miał takie coś do ogrzewania
pokoju [:P] to pewnie przy okazji zrobię z niego bramkę do netu, przeniosę na
niego serwery newsów i poczty dla domowego LANu, postawię Apache i MySQL.
Zawsze coś tam się dla niego znajdzie. Pewnie i P200MMX dałby sobie radę nie
najgorzej, ale trochę zapasu mocy by się przydało - na przykład jakby coś
trzeba przekompilować, a nie mam zamiaru czekać no to tydzień :P

> Enlight 230/250W na allegro kosztuje max 50zl :)

Bez wiatraka pójdzie? Ewentualnie maksymalnie zwolniony. Szkoda by było taki
fajny zasilacz ugotować :P

> Jak celeron to najlepiej iBX, np kupisz Asus P2B za 90zl.

A coś tańszego? Nie musi być aż taka prawie że highendowa marka :-D
Nie musi być koniecznie pod Celerona - mile widziane także propozycje pod
inne procesory, coby miał jakieś rozeznanie jak coś konkretnego będę kupował :)

I dzięki za rady! :)

--
pozdrawiam,
Andrzej