Re: Monitor LCD NEC'a

Autor: p0li (p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 17:48:13 MET DST

"Imploder" <imploder_at_go2.pl> wrote in message
> Witam ...
>
> Czy moglby ktos mi doradzic ktory z monitorow NEC'a
> 1701 czy tez 1760NX warto sobie zafundowac ???. Z informacji
> jakie moglem wyczytac w necie, roznia sie one tylko wejsciem DVI
> (tzn. 1760NX je ma, a 1701 nie). Czy rzeczywiscie tak jest i czy
> warto dolozyc kilkaset zlotych i podlaczyc monitor po zlaczu DVI
> poniewaz nastapi (a moze nie) znaczna poprawa jakosci obrazu ???...

Warto z X-em - jest różnica

> I na zakonczenie, czy podawany czas reakcji pixela na poziomie16 ms
> to prawda czy tez jest to w jakis sposob "naciagniete" (wszystkie o jakich
> czytalem dotychczas mialy 25 ms) ...

są dwa czasy - zapalenia pixela ~10ms i zgaszenia pixela~15ms czyli razem
~25ms - może te 16ms to jest czas wygaszania - jedno niedopowiedzenie a jak
dobrze wygląda w reklamie parametrów?

> Ermmpss .. a moze wogole cos innego niz NEC .. sam juz nie wiem, a
> najwiekszy rebus mam z tym ze nie moge zadnego porownac w dzialaniu.

Też miałem ten problem jak kupowałem swojego (za 15" z X-em NEC-a dałem
3200) no i po porównaniu z innymi modelami (sony, samsung, lg, philips, nec
i jeszcze kilka których nie pamiętam ) NEC miał zdecydowanie najlepszy obraz
Idź do sklepu, wybierz model, weź ze sobą na dyskietce LCDmonitor test,
sprawdź dokładnie czy nie ma martwych punktów - jeśli będzie wszystko OK to
kupuj
Ja mam od prawie 2 lat taki monitor w domu i od 3 lat w pracy - i już innego
nie chcę - pracowałem także na monitorze compaq ale bez DVI - jakość obrazu
w porównaniu z moim domowym (z DVI ) była tragiczna

--
p0li