Re: Athlon1700+ z wiatraczkiem od Celerona400?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 08 May 2003 - 17:35:48 MET DST

Maciej "yaq" wrote:
> pierwsze plyty mialy wlasnie problemy z tym, vide filmik z thg

Łe, filmik z THG to akurat perwersja na pokaz była, a nie eksperyment. W
tym wypadku zanim radiator odpadł to temperatura zdążyła urosnąć. Nikt
nie wie ile czasu to trwało, maszyna stała sobie w klasterku w serwerowni
i się skończyła.

> jezeli nie kupuje sie super tanich plyt no name, nie ma czego sie
> obawiac chyba ze ktos lubi sado maso i bawi sie w sciaganie radiatora

Tyan nie jest ani "no name", ani super tani :-) Pewnie po prostu nie mają
motywacji, bo akurat rynek na duale jest znacznie mniejszy i mniej
zorientoeany na indywidualnego klienta.

--
Pozdrówka,
        Artur