Re: Monitor LCD NEC'a

Autor: radek kaczynski (radek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 15:08:55 MET DST

> Warto z X-em - jest różnica

NEC-a w ogóle nie warto kupować. Szybki jest, to fakt. ale parametry
jasności to totalna porażka. w ciemniejszych lokalizacjach nie widać połowy
szczegółów. polecam Belineę101730 - jak dla mnie najlepszy zakup w
przedziale cenowym 2-3tys. Przez trzy tygodnie testowałem kilkanaście
modeli. Ten monitor tak naprawdę
ma jedynie dwie niewielkie wady - odrobinę nierównomiernie podświetloną
matrycę (góra trochę ciemniejsza od dołu) i -jak dla mnie - nieco za mały
zakres regulacji jasności. zapas jasności natomiast ma ogromny. rzec by
można nawet, że jest odrobinę za jasny (tzn. optymalny obraz uzyskuje się
przy 10 % wartościach ustawień jasności. Zalety: szybkość matrycy (25 ms,
choć przekonałem się, że nominalne wartości maja się nijak do rzeczywistej
szybkości - przykład: samsungi), dobre kolory, jak na belineę ładny wygląd
:))), no i cena. Swój kupiłem za 2100 zł w firmie Itol
pozdr
Radek