Re: Monitor LCD NEC'a

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 21:25:44 MET DST

Użytkownik "p0li" <p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl> napisał
>compaq ale bez DVI - jakość obrazu w porównaniu
>z moim domowym (z DVI ) była tragiczna
Kruca teraz to juz ja nic nie wiem ... jedni mowia ze DVI warto inno ze nie
.... to jak to w koncu jest? A probowales moze na tym monitorze w domu
przelaczyc sie na D-Sub i zobaczyc czy jest roznica? (moze sama roznica
tkwila w LCD a nie w sposobie laczenia)

Pytam bo chcialbym sie wreszcie dowiedziec .... po co w zasadzie jest to DVI
i jakie korzysci tak naprawde (w praktyce) niesie ze soba to zlacze.

--
Pozdrowiam LeH