Monitor LCD NEC'a

Autor: Imploder (imploder_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 21:54:45 MET DST

Witam ...

    Czy moglby ktos mi doradzic ktory z monitorow NEC'a
1701 czy tez 1760NX warto sobie zafundowac ???. Z informacji
jakie moglem wyczytac w necie, roznia sie one tylko wejsciem DVI
(tzn. 1760NX je ma, a 1701 nie). Czy rzeczywiscie tak jest i czy
warto dolozyc kilkaset zlotych i podlaczyc monitor po zlaczu DVI
poniewaz nastapi (a moze nie) znaczna poprawa jakosci obrazu ???...
I na zakonczenie, czy podawany czas reakcji pixela na poziomie16 ms
to prawda czy tez jest to w jakis sposob "naciagniete" (wszystkie o jakich
czytalem dotychczas mialy 25 ms) ...
Ermmpss .. a moze wogole cos innego niz NEC .. sam juz nie wiem, a
najwiekszy rebus mam z tym ze nie moge zadnego porownac w dzialaniu.

--- Imploder ---