Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:56:50 MET DST

Krzysiek napisał/a...

> IIRC to wymog AMD i standard.

 Ale tylko Asus i Soltek się do tego stosują. MSI i resztą ZTCW dalej
 montują zwykłe czujniki

> IMO zbedny bajer... wystarczy manuala przeczytac... jak lamer nei czyta to
> juz jego problem jak spali plyte...

 Wiesz, czasami i największemu (nomen omen) expertowi zdarzy się
 chwila zaćmienia.

> Akurat w przypadku komputera to mnie najmniej interesuje bo juz od dawna
> komputery sa malo rozwojowe :/

 Moje BH6 i 75KAV były bardzo rozwojowe. W przeciwieństwie do K7T LE
 :(

> Chyba, ze umie sie lutowac i mozna zrobic sobie samemu ;)

 Nie każdy umie lutować i nie każdemu się chce ;) Z resztą - po co mam
 lutować, jeśli to samo dostanę na płycie.

> Ze tak powiem... "Jedna jaskolka wiosny nie czyni..." :)

 Może i masz rację co do tego Solteka.

> To jak to ma sie do tego co wyzej napisales? :)

 To pierwsze jest generalnie a to drugie dotyczy konkretnego
 egzemplarza. W każdej serii trafi się jakiś rupieć. Z resztą - BE6 po
 wymianie kondensatrów (zapewne o innych parametrach) to już nie ten
 sam BE6.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]