Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 13:05:46 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:

> Ale tylko Asus i Soltek się do tego stosują. MSI i resztą ZTCW dalej
> montują zwykłe czujniki

Nie wydaje mi sie. Zobacz na stronie AMD jest tam rekomendacja dla plyt
MSI i jest adnostacja "Motherboard incorporates CPU temperature
protection." :)

> Wiesz, czasami i największemu (nomen omen) expertowi zdarzy się
> chwila zaćmienia.

To wtedy placi za swoje niedbalstwo :P

> Moje BH6 i 75KAV były bardzo rozwojowe. W przeciwieństwie do K7T LE
> :(

Z k7t to wogle niezly walek wyszedl :) Chyba tam trzy wersje byly i byl
jakis problem z zasilaniem procka. Dopiero chyba rev 3.0 bez problemu
obsluguje T-bred wczesniejsze to przy dobrym zasilaczu.

> Nie każdy umie lutować i nie każdemu się chce ;) Z resztą - po co
> mam lutować, jeśli to samo dostanę na płycie.

A ile sie za to placi? :) Bo ja np na BE6 mialem w sumie za darmo za
pomoca Speedfan :)

> To pierwsze jest generalnie a to drugie dotyczy konkretnego
> egzemplarza. W każdej serii trafi się jakiś rupieć. Z resztą - BE6
> po wymianie kondensatrów (zapewne o innych parametrach) to już nie
> ten sam BE6.

No ale trzeba wymienic te kondestatory bo Abit firmowo zamontowal zle. Na
dodatek nie kazdy wie ze wymiana pomoga i najczesciej plyta londuje w
smietniku, a Abit traci klientow...

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"