Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 12:20:44 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" napisał:

> Moje BH6 i 75KAV były bardzo rozwojowe.
> W przeciwieństwie do K7T LE

K7T LE - jak sama nazwa wskazuje Lite Edition. Czego wymasz od płyty, która
została stworzona specjalnie dla ludzi, którzy chcili mieć fajny sprzęt za
najniższe jak się tylko da pieniądze. Przyjrzyj się innym firmom - każdy z
producentów od czasu do czasu wypuszcza model maksymalnie okrojony, tylko po
to by ci którzy myślą o "Psich_Chipsach" mogli sobie kupić coś markowego.

> Nie każdy umie lutować i nie każdemu się chce ;)
> Z resztą - po co mam lutować, jeśli to samo
> dostanę na płycie.

Może i racja. Potraktujmy to jako plus dla Asusa (i punkt dla ciebie).
Pytanie tylko: ile za ten bajer dopłacamy? 100? A może 200 zł? Czy nie
lepiej kupić parę drobiazgów w elektronicznym za 5 zł?

> Z resztą - BE6 po wymianie kondensatrów (zapewne
> o innych parametrach) to już nie ten sam BE6.

W zasadzie to płyta się nie zmienia. Jedyna różnica jest taka, że wreszcie
zaczyna "toto" pracować jak należy.

Pozdrawiam,
Sniper