Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 12:10:31 MET DST

Krzysiek Szczepanek napisał:

> [...]

Michał Młynarczyk odpowiedział:

> [...] bezkompromisowe podejście do bezpieczeństwa
> zabezpieczenie przeciw przegrzewaniu procesora

Hmmm... tak, to prawda. Zapominasz chyba, że podobne technologie
wykorzystuje większość producentów. Asus tylko inaczej to "opakował" i
bardzo silnie promuje.

> Poza tym płyty projektowane z bardzo dużym zapasem.

Jak wszystkie obecnie. W końcu ten "zapas" zależy głównie od chipsetu jaki
się do płyty wsadzi. A tak się składa, że wszyscy biorą chipsety od tych
samych producentów.

> To chyba nie przypadek że dzisiaj przy odrobinie
> szczęścia, akurat w P2B można włożyć nawet Tulatina.

No, no, pogratulować. Mam gdzieś poczciwego Asus P2B - przyznam, że nie
wiedziałem.

> Właśnie na tej płycie opieram swoje zdanie o Solteku.

Ale jedna płyta to mało. Sporo Solteków przewaliłem przez swoje ręce i
faktycznie, to był ich jedyny, godny uwagi model. Reszta nie grzeszy
jakością.

> A sąsiadowi stryjenki to się popsuł mercedes [...]

:-)

Pozdrawiam,
Sniper