Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:38:03 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:

> Nie? Jak dla mnie przede wszystkim oferujący bezkompromisowe
> podejście do bezpieczeństwa - patrz zabezpieczenie przeciw
> przegrzewaniu procesora,

IIRC to wymog AMD i standard.

> zabezpieczenie przed zepsuciem płyty przy pomocy starej karty
> graficznej.

IMO zbedny bajer... wystarczy manuala przeczytac... jak lamer nei czyta to
juz jego problem jak spali plyte...

> Poza tym płyty projektowane z bardzo dużym zapasem.

Akurat w przypadku komputera to mnie najmniej interesuje bo juz od dawna
komputery sa malo rozwojowe :/

> To chyba nie przypadek że dzisiaj przy odrobinie szczęścia, akurat w P2B
> można włożyć nawet Tulatina.

Jak w wekszosc lepszy konsrukcji na iBX :) Zreszta akurat P2B to zly
przyklad co do klasy Asus bo ta plyta ma blad konstrukcyjny ;)

> No i do tego coś co bardzo chętnie widziałbym na swojej płycie -
> automatyczna regulacja wiatraków.

Chyba, ze umie sie lutowac i mozna zrobic sobie samemu ;)

> Właśnie na tej płycie opieram swoje zdanie o Solteku. A niby na czym
> miałbym opierać?

Ze tak powiem... "Jedna jaskolka wiosny nie czyni..." :)

To jak to ma sie do tego co wyzej napisales? :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"