Re: Płytygłówne MSI ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 10:46:07 MET DST

Krzysiek napisał/a...

> Drogi i nie oferuje nic specjalnego od dluzszego czasu za ta cene.

 Nie? Jak dla mnie przede wszystkim oferujący bezkompromisowe
 podejście do bezpieczeństwa - patrz zabezpieczenie przeciw
 przegrzewaniu procesora, zabezpieczenie przed zepsuciem płyty przy
 pomocy starej karty graficznej. Poza tym płyty projektowane z bardzo
 dużym zapasem. To chyba nie przypadek że dzisiaj przy odrobinie
 szczęścia, akurat w P2B można włożyć nawet Tulatina. No i do tego coś
 co bardzo chętnie widziałbym na swojej płycie - automatyczna
 regulacja wiatraków.

> Jak narazie to tak naprawde ponad poziom przecietny udala im sie tylko
> jedna plyta... SL-75KAV

 Właśnie na tej płycie opieram swoje zdanie o Solteku. A niby na czym
 miałbym opierać? Chyba nie wymagasz ode mnie żebym podniecał się
 najnowszymi produkcjami na nForce2 jak cała banda małolatów. Dobrze
 ocenić płytę można nie po tygodniu czy miesiącu używania. Raczej po
 roku albo dwóch.

> Ta dobra BE6, ktora jak wymienilem spuchniete kondziory jakis czas temu to
> w niedziele stopila sie cewka :)

 A sąsiadowi stryjenki to się popsuł mercedes po tym jak 20 lat
 używała bezawaryjnego poloneza.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]