Re: Zwolnić obroty wentylatora

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 07 May 2003 - 11:31:48 MET DST

"Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> wrote...

> To co napisałem znam z praktyki. Być może przesadzam, a konstruktorzy
> rzeczywiście przewidzieli odpowiedni zapas mocy - jednak smród
palącego
> się potencjometru jest mi tak dobrze znany, że nie czuł bym spokoju
nie
> ostrzegając o tym ;-).

Rozumiem Cię doskonale, ja nawet sprawdzałem dziś temperature obudowy
tego potencjometra :), choć wiem, że to w sumie bez sensu, ma +/- temp.
pokojową (komputer działa bez przerwy od ponad 50 godzin).
Ale dzięki za zwrócenie uwagi, będę częściej się wsłuchiwał, czy
wentylator działa... albo może "wąchał" komputer ;)

Luc