Re: Moze sie ktos wypowiedziec na temat tego monitorka?

Autor: Daniel Rogas Roginski (roginski_at_tlen.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 10:33:58 MET DST

> Ale mi to nie bedzie przeszkadzac, tylko ja bede sie w niego
> wpatrywal.

Sorki, ale wiesz ile to 65 stopni ? wyobraz sobie, ze piksel ktora masz w
lewym gornym rogu okrenu jest pod wiekszym kontem.

Kiedy ustawisz czarna tapete to bedzie ona wyswietlana (pozornie) w kilku
kolorach.

mimimalny kont (IMO) w LCd to 120 stopni w poziomie - inaczej nie ma sensu
go kupowac. za 1100 zalatwialem ostatnio z Niemiec pikne belinee ktore mialy
ok 150stopni ...

--
[ Gigabyte GA-7VAX  1700+@2600+  Radek 9100 ]
[ -------  512 DDR   Chieftec 360W   Basia V  ------]