Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Adrian Stangret (dako_at_interia.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 10:34:51 MET DST

Użytkownik MarioG3 napisał:
> Moze i ciezko go zdobyc ale nagroda w PCWK to przekret . Jak notek oparty o
> procek dekstopowy i karte grafiki UMA mogl wygrac. Jak ktos kupil to juz
> zaluje.

Ja kupiłem i muszę Cię zmartwić. Nie żałuję, wprost przeciwnie, jestem
bardzo zadowolony. I nie czytuję bzdurnych czasopism...

> Wiedz widze jest mizerna.

Tak sądzisz? Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski? Na podstawie
tego, że Tobie wydaje się, że jest inaczej niż napisałem? Śmieszne..
Ciekawe jaka jest twoja wiedza. Zawsze możemy ją skonfrontować z moją ;)

> Juz kilka tysiecy razy lepszym zakupem jest AMILO
> D, tez maja to w Karenie ... to jest naprawde prawdziwy notebook ...full
> wypas a ten N1020v to w d... moga sobie wsadzic

Oooo, argumenty się kończą...
Widzę, że kolega dużo się naczytał i wszem i wobec próbuje zaszczepić
swoją "ideologię". Powiadasz, że mam nieprawdziwego notebooka, tak? No
masz rację, świeci, gra, piszczy czasami - jak zabawka dla dzieciaka. A
może chciałbyś go na oczy zobaczyć, pobawić się, pomacać? Nie, lepiej
nie, bo klawiaturę mi zaślinisz ;)

Idź do salonu, pokaż, że masz dużo pieniędzy, pozwolą Ci potestować parę
notebooków. Wtedy wyciągaj wnioski, a nie na podstawie tego co
usłyszałeś od kolegi na mszy. Gawędziarzy mamy aż zanadto...

ps.
Polecam czytanie ze zrozumieniem. Szczególnie dotyczy to twojego
następnego postu. Przyczepiłeś się i sam nie wiesz do czego. Może nie
ciągnij wszystkie sroki naraz za ogon, bo już się gubisz. Tak więc
jeszcze raz przeczytaj co napisałem i znajdź mi cytat, gdzie napisałem,
że moj compaq jest "najlepszy na świecie". Czekam...

A.