Re: Moze sie ktos wypowiedziec na temat tego monitorka?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 30 May 2003 - 10:54:24 MET DST

Użytkownik "Daniel Rogas Roginski" <roginski_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:bb752s$l6b$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Sorki, ale wiesz ile to 65 stopni ? wyobraz sobie, ze piksel ktora
masz w
> lewym gornym rogu okrenu jest pod wiekszym kontem.
>
> Kiedy ustawisz czarna tapete to bedzie ona wyswietlana (pozornie) w
kilku
> kolorach.
>
> mimimalny kont (IMO) w LCd to 120 stopni w poziomie - inaczej nie ma
sensu
> go kupowac. za 1100 zalatwialem ostatnio z Niemiec pikne belinee ktore
mialy
> ok 150stopni ...

W sumie to nie zamierzam go kupowac tylko dostane gratis, tak poprostu
chcialem sie zorientowac jak wyglada u kogos kto go troche dluzej uzywa.
Bo ogladanie przez chwile to nic nie daje, a do mojej wysluzonej 8
letniej 15" to nie ma porownania.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,