Re: Moze sie ktos wypowiedziec na temat tego monitorka?

Autor: Dyzio (ddus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 11:01:57 MET DST

> Sorki, ale wiesz ile to 65 stopni ? wyobraz sobie, ze piksel ktora masz w
> lewym gornym rogu okrenu jest pod wiekszym kontem.
>
> Kiedy ustawisz czarna tapete to bedzie ona wyswietlana (pozornie) w kilku
> kolorach.

Dokladnie, w laptopach sprzed dwu lat TFT miewaly taki kat, ze nie dalo sie
patrzec na caly ekran - aby zobaczyc, co jest gornym rogu musiales fizycznie
zmienic polozenie wzroku (przesunac glowe) chociaz szybkosc odswiezania
mialy juz zblizona do obecnych modeli.

> mimimalny kont (IMO) w LCd to 120 stopni w poziomie - inaczej nie ma sensu
> go kupowac. za 1100 zalatwialem ostatnio z Niemiec pikne belinee ktore
mialy
> ok 150stopni ...

Dokladnie - np Samsung 17s ma podobny kat i da sie ogladac caly ekran bez
problemu - w US kosztue taki 450$ - krew zalewa ile trzeba zaplacic tutaj -
juz lepiej wziac dobra 19'