Re: Moze sie ktos wypowiedziec na temat tego monitorka?

Autor: Robert (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 11:00:41 MET DST

> Sorki, ale wiesz ile to 65 stopni ? wyobraz sobie, ze piksel ktora masz w
> lewym gornym rogu okrenu jest pod wiekszym kontem.
>
> Kiedy ustawisz czarna tapete to bedzie ona wyswietlana (pozornie) w kilku
> kolorach.
>
> mimimalny kont (IMO) w LCd to 120 stopni w poziomie - inaczej nie ma sensu
> go kupowac. za 1100 zalatwialem ostatnio z Niemiec pikne belinee ktore
mialy
> ok 150stopni ...

EKRAN CIEKŁOKRYSTALICZNY LCD TFT
- Przekątna 15"
- Jasność 250 cd/m2
- Współczynnik kontrastu 300:1
- Czas reakcji matrycy 25 ms
- Kąt widoczności góra-dół 50/60°
- Kąt widoczności lewo-prawo 65/65°

Witam !

Słuchajcie, przecież to na mój gust wygląda na:
1. Pionowo 50 + 60 = 110
2. Poziomo 65 + 65 = 130 stopni

Chyba, że się mylę ? ale raczej nie (mam nadzieję że ekranów Pion 60, Poziom
65 już się nie produkuje).

Pozdr.