Skonczyl mi sie atrament - co byscie radzili zrobic?

Autor: Nothingman (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 22:52:22 MET DST

Witam!

Skonczyly mi sie juz dwa atramenty w HP 920c... Sami wiecie, ze HP prowadzi
taka polityke, ze drukarki sa w miare tanie, a atramenty wrecz przeciwnie...
CO robic? Czy warto placic duzo kasy za oryginalne, czy moze kupic
nieoryginalne do tej drukarki? (sa duzo tansze)... Ale czy jakosc po nich
bedzie dobra? Czy nie zepsuja drukarki itp...

CO byscie radzili...?

Pozdrawiam
Paweł Lopko
lopko_at_poczta.onet.pl