Re: Skonczyl mi sie atrament - co byscie radzili zrobic?

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:14:41 MET DST

> Skonczyly mi sie juz dwa atramenty w HP 920c... Sami wiecie, ze HP
prowadzi
> taka polityke, ze drukarki sa w miare tanie, a atramenty wrecz
przeciwnie...
> CO robic? Czy warto placic duzo kasy za oryginalne, czy moze kupic
> nieoryginalne do tej drukarki? (sa duzo tansze)... Ale czy jakosc po nich
> bedzie dobra? Czy nie zepsuja drukarki itp...
>
> CO byscie radzili...?

Wszystkie drukarki ktore sa tanie w zakupie nie sa tanie w eksploatacji.
Producent musi zarobic. Poza tym 920 to ma tak male zbiorniki z tuszami ze
nigdy bym jej nie kupil. Jesli chodzi ci o jakosc wydrukow to oryginalny
tusz daje najlepsze, a jesli to tylko wydruki Worda no napelnij. Sam duzo
drukuje z CADow i fotografii zaden inny tusz niz HP nie daje zadawalajacych
rezultatow.

Klaudiusz