Re: Skonczyl mi sie atrament - co byscie radzili zrobic?

Autor: Doggie (doggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 00:10:03 MET DST

> Witam!
>
> Skonczyly mi sie juz dwa atramenty w HP 920c... Sami wiecie, ze HP
prowadzi
> taka polityke, ze drukarki sa w miare tanie, a atramenty wrecz
przeciwnie...
> CO robic? Czy warto placic duzo kasy za oryginalne, czy moze kupic
> nieoryginalne do tej drukarki? (sa duzo tansze)... Ale czy jakosc
po nich
> bedzie dobra? Czy nie zepsuja drukarki itp...
>
> CO byscie radzili...?

Napelniacze albo zamienniki - nic sie nie zepsuje - jakosc prawie
taka sama.
Sprzedanie drukarki i kupno nowej to nie jest zbyt dobry pomysl -
ciezko sprzedac drukarke bez tuszu, a w drukarkach nowych sa
mniejsze tusze niz te ktore pozniej sie dokupuje. Mam HP940 - tuz po
kupnie przeczytalem na czarnym pojemniku taki maly napis - 14ml, jak
sie skonczyl kupilem oryginala i bylo 25ml, teraz tez kupilem
oryginalny tusz i tez jest 25ml - zawsze 11ml wiecej niz jak kupisz
nowa drukarke - a zamienniki pewnie maja takie same rozmiary (jak
nie wieksze). Napelniacze to tez dobra rzecz ale podobno po 3
napelnieniu juz slabo drukuje.
Pozdrawiam
    Doggie