Re: Skonczyl mi sie atrament - co byscie radzili zrobic?

Autor: Tomek Skura (tskura_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 00:35:14 MET DST

> CO robic? Czy warto placic duzo kasy za oryginalne, czy moze kupic
> nieoryginalne do tej drukarki? (sa duzo tansze)... Ale czy jakosc po nich
> bedzie dobra? Czy nie zepsuja drukarki itp...
>
> CO byscie radzili...?

Ja tez mam 920c.
Najpierw skonczyl mi sie kolorowy, i kupilem polskiej firmy zamiennik w
oryginalnym catridge'u (nie pamietam firmy ale kosztowal 129 zl zamiast 290
oryginalu - ta samu "duza" pojemnosc).
Kolory troche sie zmieniły ale w sumie OK. Tylko zdjecia ktore drukuje w na
papierze hp photo premium plus dluzej schna i odrobine kolor bardziej... hmm
buraczany odcien.
Nastepnie skonczyl mi sie kolejny orygial czarny i kupilem Pelikana w MM za
89 zł (HP 149 zl). Ta czern nie jest taka czarna (pewnie cos trzeba
kalibrowac w ustawieniach zaawansowanych typu "ilosc tuszu") tylko "marengo"
i czcionki na papierze do atramentówki (BASF) które były super ostre przy
oryginalnym tuszu sa trochę rozmyte. Oczywiscie standardowa procedura
ustawiwenia wydruku po zmianie pojemnika byla przeprowadzona.

Ogólnie OK ale jakosc nizsza - do foto sie nie nadaje. Ale za to w zwyklych
wydrukach (word, internet itp) duzo taniej - zwlaszcza kolor za mniej niz
polowe ceny oryginalu.

TS