Re: Dysk SAMSUNG!

Autor: Piotr Czerewko (petec_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:45:43 MET DST

> Samsung to największe gówno jakie może być. Już dwa razy miałem z tymi
> dyskami do czynienia i dwa razy mi je wymianiano.
> Z innymi (Maxtor, Barracuda)jeszcze mi się nic takiego nie stało.
> Gwarancją się nie sugeruj - no chyba że "walą" cie dane na dysku i
> możesz sobie pozwolić na straty.
> Te dyski najwyżej nadają się na przenośne do kieszeni lub backup`owe.

seageate'y to straszny szajs. ciekawe ile pochodzi grzejacy sie do 50
stopni? cieplo ponoc jest efektem spalania = zuzywania sie.
ja mam samsunga od 1,5 roku, zaplacilem za niego grosze, i jeszcze ani
razu mi sie nie wysypal.
gwarancja sie SUGERUJ - jak Ci ta wspaniala barracuda wysypie sie po
roku uzywania, to mozesz z niej zrobic popielniczke.

pozdrawiam,
Piotrek