Re: Dysk SAMSUNG!

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:27:15 MET DST

Użytkownik zawada8_at_op.pl napisał:
> Czy dysk SAMSUNG 60 gb (7200) Ultra Dma 133 jest dobry, cichy i stabilny?
> Prosze o odpowiedz!

Samsung to największe gówno jakie może być. Już dwa razy miałem z tymi
dyskami do czynienia i dwa razy mi je wymianiano.
Z innymi (Maxtor, Barracuda)jeszcze mi się nic takiego nie stało.
Gwarancją się nie sugeruj - no chyba że "walą" cie dane na dysku i
możesz sobie pozwolić na straty.
Te dyski najwyżej nadają się na przenośne do kieszeni lub backup`owe.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl