Re: ABIT BH6

Autor: Robsonik (robsonik_at_box43.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 13:53:36 MET DST

> To że przestała się odpalać to może być wina przejściówki - poruszaj nią.
> Lub włóż ją jeszcze raz. RAM też możesz jeszcze raz włożyć do gniazda
> i wtedy zobaczysz jak jest RAM wykrywany.

Tzn przejsciowki ? chodzi ci o przejsciowke ze Slot1 na PPGA o ile dobrze
pamietam ta druga nazwe ? :) Wiec mam proca Slot1 Celeron 300A... i
zakupilem druga identyczna plyte i smiga az milo a ta lezy w szufladzie...
kombinowalem z nia na rozne sposoby i nie startuje wogole tzn wentyle sie
kreca i zaislanie idzie ale sie nie botuje... tak wiec jest juz na straty
sprubuje wymienic kondensatory to groszowa sprawa a moze akurat....