Re: DVI-jak duza poprawa?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 15:47:29 MET DST

Użytkownik "ArturN" <artentech_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Poczytalem sobie w necie na temat podlaczenia analogowego i cyfrowego
i...troche jestem w kropce. Niektorzy uzytkownicy pisza, ze obraz przez DVI
jest lepszy, inni, ze na 15" nie widac wcale roznicy i ze w ogole LCD nie sa
jeszcze tak zaawansowane technologicznie, aby DVI mialo jakis kolosalny
wplyw.
Odnosnie wyboru monitorow-znajomy ze sklepu komputerowego odradza mi i
BELINEe(ze niby obraz cos nie tegi) i LG(ze wzgledu na
awaryjnosc-dopuszczalna ilosc martwych pikseli! i kiepski serwis). Mi po
glowie caly czas "chodzi" ten MAG z jego duzymi mozliwosciami regulacji w
porownaniu do prawie niezauwazalnych w reszcie ogladanych przeze mnie
monitorow. Ale ma on tez taka wade, ze chyba ma mniejszy kat patrzenia w
pionie.
Moze ktos jednak mial do czynienia z wymienionymi przeze mnie monitorami i
jest w stanie mi doradzic?

Pozdrawiam
ArturN