Soltek SL-65DRV+Celeron 1.3GHz

Autor: squirs (squirs_at_go2.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 15:53:06 MET DST

Witam wszystkich
Jest sobie plyta glowna Soltek 65-DRV na socket 370 , Celeron 800 MHz i 256
MB DDR RAM itd. reszta nieistotna...- wszystko chodzi. Problem pojawia sie
przy wymianie procesora na Celerona 1,3 GHz .Jak sie domyslacie , wtedy juz
nie chodzi ;-( W czym tkwi problem? Obydwa procesory sa w gniazdo socket
370 ale czy Cel1,3 z jadrem Taulatin nie ma czasami jakiegos problemu z
nozkami ? Czy druga mozliwosc (choc wydaje mi sie malo prawdopodobna)
upgrade BIOSu cos da? Tego wariantu z BIOSem uparcie sie trzyma sprzedawca
ze sklepu, chociaz wydaje mi sie , ze powinien raczej gofry sprzedawac a nie
komputery...tym bardziej , ze na stronie Solteka jest tylko jedna wersja
BIOSU do tej plyty z 14.03.2001 i innej nie ma.BIOS zostal na nowo wgrany i
nic to nie zmienilo.Sprzedawca twierdzi ze to jest wersja BIOSu ktora nie
poprawia tego problemu...
Jakie jest wasze stanowisko?
Pozdrawiam