DVI-jak duza poprawa?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 21:53:34 MET DST

Witam.
Zamierzam kupic monitor. Najpierw myslalem o CRT, ale po dokladniejszym
przyjrzeniu sie LCD coraz bardziej sie do nich przekonuje. Zauwazylem, ze
wiekszosc 15"LCD nie posiada wejscia DVI. Ja mam karte z takim wyjsciem,
wiec moglbym w ten sposob podlaczyc. Gdzies czytalem, ze podlaczenie cyfrowo
powoduje lepsza czcionke i cos tam jeszcze-generalnie lepszy obraz. Czy ktos
to moze potwierdzic? Z LCD ogladalem MAGa LT565S(bez DVI). Z DVI do wyboru:
NEC 1560NX, BELINEA 101556. Dodam, ze "pobawilem" sie NECem(tym bez DVI, nie
pamietam dokladnie modelu, ale cena ok 1500pln) i w porownaniu do MAGa mial
male mozliwosci regulacji jasnosci i kontrastu. Moze jednak model z DVI jest
inny. A jak to jest z BELINEa?Prosze o opinie posiadaczy, "testerow":-) i
kazdego kto ma cos do powiedzenia na temat LCD, DVI itp.
Pozdrawiam

--
--Artur N--
artentech_at_NOSPAM.poczta.onet.pl