Re: napiecia Vbat (3.3V) i 5VSB

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 23:57:47 MET DST

On Thu, 10 Apr 2003 23:29:46 +0200, Jerzy Wawrzyniak wrote:

[...]
> Jak tylko uda mi się uzyskać dostęp. A czy tą normę czytałeś w języku
> polskim czy w oryginale? Póki co znając treść wielu podobnych norm pozostaję
> przy swoim.

Staram się nie czytać po polsku - to robi wodę z mózgu ;)

Pełna specyfikacja ATX (nie tylko zasilacz) do pobrania np. stąd: (PDF)
http://www.formfactors.org/developer/specs/atx/atxspecs.htm

> Wyniki pomiarów pochodziły z trzech źródeł - mierniki na płycie (których
> wskazania podważasz), pochodzący z oprogramowania płyty program VIA Hardware
> Monitor (przy załadowanym Windowsie)

Czyli dwa razy odczytałeś to samo (wynik z tych samych mierników)

>, oraz dwa mierniki - jeden analogowy
> drugi cyfrowy. Różnice pomiędzy poszczególnymi pomiarami i odczytami były
> tak małe, że wyniki pomiarów można było uznać za zbieżne.

A w którym miejscu mierzyłeś ? Przy jakim obciążeniu ? Cały komp był
włączony ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!