Re: ECS K7vza i problem

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 23:43:02 MET DST

>czesto sa problemy z kontrolerami na tych plytach, one sa tanie... i to ich
>jedyna chyba zaleta. jak sie zaczyna podpinac dodatkowe urzadzenia to sie
>pierdzieli... ja mialem problemy z DVD Neca... a pozniej z ZIPem Neca...
ECS K7VZA, BIOS 3,7, do niedawna 3,2, Windows 98.
Duron 750, 512 MB SDRAM.
Primary master - Seagate 40GB ATA 100, slave - none.
Secondary master nagrywarka LG PIO4, slave - w kieszeni Seagate 8GB ATA 66,
Seagate 20 GB, a nawet 200MB PIO 3.
Pomijając tę historyczną dwusetkę, to przekopiowałem z dysku na kieszeń i
odwrotnie co najmniej z terabajt filmów (czyli spore pliki) bez
jakiegokolwiek problemu.

>teraz mam ASUSIKA P4T533C i winXP nawet 1 raz mi sie nie zawiesil od 3
>miesiecy
Jak chcesz się "dowartościować", to sobie kup jakikolwiek miesięcznik
makowców, a przeczytasz, że ten twój cały Ausisk guzik warty, bo jak
powszechnie wiadomo, PCty wieszają się. :-)

--
Janusz - Vahanara