Re: napiecia Vbat (3.3V) i 5VSB

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 20:01:37 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Thu, 10 Apr 2003 23:29:46 +0200, Jerzy Wawrzyniak wrote:
>

> Staram się nie czytać po polsku - to robi wodę z mózgu ;)

Zależy od jakości tłumaczenia.

> Pełna specyfikacja ATX (nie tylko zasilacz) do pobrania np. stąd: (PDF)
> http://www.formfactors.org/developer/specs/atx/atxspecs.htm

Dzięki. Skorzystam.

Hardware

> Czyli dwa razy odczytałeś to samo (wynik z tych samych mierników)

Niewykluczam tej ewentualności. Rozumiem, że masz na myśli mierniki na
płycie i Via HWM.

> A w którym miejscu mierzyłeś ? Przy jakim obciążeniu ? Cały komp był
> włączony ?

A jaka jest wiarygodność tego typu pomiarów na biegu jałowym??
W jednych i drugich warunkach przy obciążonym zasilaczu.
Jestem z zawodu i wykształcenia elektrykiem (ponad 20 lat nieprzerwanej
praktyki w zawodzie). Podstawowe zasady i terminy z metrologii elektrycznej
(nie tylko w teorii) nie są mi obce.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl