Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 20:01:37 MET DST

Użytkownik "Przemek" <charvelNO_at_SPAMinteria.pl> napisał w wiadomości
> ... bo nie wiesz co dobre i tyle, gadasz jakimis pierdolami niczym
> uzasadnionymi, poczytaj najpierw troche a potem pitol jak polamany
http://www.tomshardware.com/
na tej stronie jest ten filmik obejrzyj sobie, znaczy mi przyniósł go
kolega, ale taki tam adres był podany, ja nie chce na skutek awarii wiatraka
wydawać 1000.
Mój ociec całe życie twierdził, iż biednych ludzi nie stać na wyrzucanie
pieniędzy w błoto m.i.n. poprzez kupno substytutu jakiegoś produktu.
Czytając ta grupę chwilowo zmieniłem swoje poglądy i chciałem już kupić
Athlona. Teraz po obejrzeniu tego filmiku i za sprawą kilku drobiazgów jak
np. informacja o tych wadliwych AMD w rakietach nie kupie AMD do póki nie
wypracują naprawdę dobrej technologii. A do biura nadal klientom polecam w
pełni zintegrowane Cyrixy bo wychodzi o niebo taniej od AMD...
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966