Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 20:28:20 MET DST

Dnia Sun, 6 Apr 2003 20:01:37 +0200, uzytkownik "motto"
<motto77.nospam_at_op.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego
co nastepuje:

>Mój ociec całe życie twierdził, iż biednych ludzi nie stać na wyrzucanie
>pieniędzy w błoto m.i.n. poprzez kupno substytutu jakiegoś produktu.

Dlatego nie korzystam z uslug intela na sile.

>Czytając ta grupę chwilowo zmieniłem swoje poglądy i chciałem już kupić
>Athlona. Teraz po obejrzeniu tego filmiku

Chyba wlasnie po to sa zabezpieczenia na plytach wylaczajace system
przy osiagnieciu zadanej temperatury rdzenia, diody, sensora,
napiecia, RPMow na wentylu, itd. Ale lepiej chyba bedzie, jak
zostawisz sprzet w spokoju i bedziesz go ogladal tylko na
filmikach....

>za sprawą kilku drobiazgów jak np. informacja o tych wadliwych AMD w rakietach nie kupie AMD

Jakby gdzies ktos wpakowal trefne Infineony do pralek to bys tez nie
kupil niczego na Infineonach ?

>A do biura nadal klientom polecam w
>pełni zintegrowane Cyrixy bo wychodzi o niebo taniej od AMD...

...i trzeba sie czyms wyrozniac w otoczeniu....

--
_______ beerman_at_divx.com.pl ______  ___ _GG:235429___ICQ:37186302_