Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 00:07:40 MET DST

Użytkownik "motto" <motto77.nospam_at_op.pl> napisał w wiadomoœci

> Czytając ta grupę chwilowo zmieniłem swoje poglądy i chciałem już kupić
> Athlona. Teraz po obejrzeniu tego filmiku i za sprawą kilku drobiazgów jak
> np. informacja o tych wadliwych AMD w rakietach nie kupie AMD do póki nie
> wypracują naprawdę dobrej technologii. A do biura nadal klientom polecam w
> pełni zintegrowane Cyrixy bo wychodzi o niebo taniej od AMD...

Facet - ten filmik to juz ma brode i wasy :)
Oczywiscie nikt ci nie kaze kupowac AMD
masz takowe zyczenie to nabadz sobie jakiego risca i nie zawracaj dupska

Co do samego watku jak dla mnie smierdzi trolem

Pozdrawiam

Posiadacz AMD - obrazony na Intela
za parszywa polityke gniazdowo-plytowa
i ceny godne rakiet Crouise z ich skutecznoscia wlacznie :))