Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: _HEARTSHADE_ (heartshade_at_\\NO_SPAM\\wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 03:42:39 MET DST

Użytkownik "motto" <
> Mój ociec całe życie twierdził, iż biednych ludzi nie stać na wyrzucanie
> pieniędzy w błoto m.i.n. poprzez kupno substytutu jakiegoś produktu.
> Czytając ta grupę chwilowo zmieniłem swoje poglądy i chciałem już kupić
> Athlona. Teraz po obejrzeniu tego filmiku i za sprawą kilku drobiazgów jak
> np. informacja o tych wadliwych AMD w rakietach nie kupie AMD do póki nie
> wypracują naprawdę dobrej technologii.

Wedlug mnie nie masz co sie martwic glupote odziedziczyles chyba po w/w
ojcu...

Co do filmiku to popytaj najpierw stalych bywalcow tej grupy, film omawiany
1000 razy, gdybys
byl chociaz troche obeznany w temacie wiedzialbys ze ow film byl z 1000 razy
podwazany i podawany
krytyce, gdybys posiadal jeszcze troche wiedzy to wiedzialbys ze Tom z tego
serwisu udzielil riposty do tego kontrowersyjnego
filmiku, przyznajac sie do jak on okreslil 'kilku niedociagniec".
 Fakt, proc grzeje sie bardziej i nawet byc moze spali sie po wyciagnieciu
radiatora,ale nonsensem jest
pisanie ze ze wzgledu na taki fakt ma sie uraz do danej marki.
Poki co powiem ci jeszcze o lepszym tesie ktory przeprowadzil moj znajomy,
otoz przejechal kilkutonowa ciezarowka po
procach DURON, ATHLON, CELERON i PENTIUM, wyobraz sobie ze amdeki peknely na
pol, a intele tylko powyginaly nozki.
To chyba kolejny konkretny dla ciebie powod by nie ufac AMD, bo przeciez
moze ci sie zdarzyc ze cos przejedzie ci procesor.
Piszesz ze 'przezyles awarie chlodzenia' - mysle ze to dosc dobry dowod, ze
jestes po prostu hardwarowym gamoniem.
OT

HS/XPLOD labs