Re: Ktora nagrywarka!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:59:28 MET DST

Użytkownik "MarCo" napisał:

> A ja się zastanawiałem nad Teac'em i Lite-on'em (oba 52x).

No to jedziemy na tym samym wózku. W moim przypadku minął już 4 tydzień nad
męczącą analizą rynku. W miniony weekend zaliczyłem mega rajd po giełdzie
komputerowej. Wszędzie zadawałem to samo pytanie: "Jaki napęd Pan/Pani
proponuje". W 95% przypadków wszyscy jednogłośnie wskazywali Teac'a.
Pozostałe 5% to próby wciśnięcia mi napędów firm Plextor lub Asus. Jeśli
chodzi o LiteON'a to sprawa wyglądała co najmniej podejrzanie - wszyscy
krytykowali je na maksa, nawet jeśli mieli te napędy na własnych stoiskach.
Wróciłem zatem do domciu i rzuciłem na warsztat to, co piszą o napędach
w necie. Tutaj Teac CD-W552E nie wygląda już tak cudownie. LiteON wręcz
zachwyca wynikami. Z kolei Plextor - wzór doskonałości - jedzie gdzieś na
skraju tragedii i badziewia. Ciągle nie wiem co wybrać. Komu zaufać? Może
zaczekać... może Teac wypuści coś nowego?

Pozdrawiam,
Sniper