Re: Ktora nagrywarka!

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 00:56:32 MET DST

On Mon, 28 Apr 2003 12:59:28 +0200, "Sniper"
<sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>No to jedziemy na tym samym wózku. W moim przypadku minął już 4 tydzień nad
>męczącą analizą rynku. W miniony weekend zaliczyłem mega rajd po giełdzie
>komputerowej. Wszędzie zadawałem to samo pytanie: "Jaki napęd Pan/Pani
>proponuje". W 95% przypadków wszyscy jednogłośnie wskazywali Teac'a.
>Pozostałe 5% to próby wciśnięcia mi napędów firm Plextor lub Asus. Jeśli
>chodzi o LiteON'a to sprawa wyglądała co najmniej podejrzanie - wszyscy
>krytykowali je na maksa, nawet jeśli mieli te napędy na własnych stoiskach.
>Wróciłem zatem do domciu i rzuciłem na warsztat to, co piszą o napędach
> [...]

Wiesz, na TEACa przestałem już liczyć.

A inna sprawa, to... ceny nagrywarek. Popatrz, za 200 zeta kupuejsz
Lite-On'a z dwuletnią gwarancją. Jak Ci padnie w tym czasie, to Ci
wymienią. A za dwa lata to kupisz sobie za 200 zeta nagrywarkę DVD.

Ech... Tak się zawiodłem na TEACu.... Tak im ufałem... Tak lubiłem tą
firmę... A tu o... poszli na taką łatwiznę. Nie rozumiem po co.

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB