Re: Odleglosc miedzy monitorem a telewizorem?

Autor: WaLker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 13:09:16 MET DST

Użytkownik "TRH" <46349_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Active" <active_at_xxx.org> napisał w wiadomości
>
> Nie ma takiej potrzeby. Nie powinno być żadnych problemów.
>
> BTW zobacz jak ustawiają telewizory w supermarketach. Zabudowywują całą
> ścianę tymi pudłami i nic się z nimi nie dzieje.

Dzieje się, dzieje! Po 2, 3 latach takiej pracy rozjeżdżają się kolory, pada
geometria. Własnie dlatego co ok. 2 lata robią wielką wyprzedaż takich tv za
50% ceny. I również dlatego nie powinno się kupować ostatniego egzemplarza
tv z wystawy. A jeśli już tak jest to pracownik ma obowiązek poinformować o
tym i obniżyć cenę. ( źródło: MM )

Pozdrawiam
WaLker