Re: Ktora nagrywarka!

Autor: MarCo (martencjusz_at_USUN.TO.poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 17:58:30 MET DST

On Thu, 24 Apr 2003 08:41:21 +0200, "Janko"
<janko_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

>Hejka!
>Zastanawiam sie nad kupnem nagrywarki (chodzi mi o nagrywarki z dolnej
>polki, tzn. LG, Liteon itp). I wlasnie. Ktora firme wybrac - LG, Liteon? A
>moze jakis samsung? Bedzie to prawd. nagrywarka x48. Poradzcie,
>podpowiedzcie, z ktorymi sa wieksze klopoty, czesciej padaja? Czy nie ma
>problemow z update firmware?

A ja się zastanawiałem nad Teac'em i Lite-on'em (oba 52x). I zarówno
kumple jak i różni sprzedawcy są za Teac'em. Tyle tylko, że wszyscy go
polecają, bo mają starsze wersje (najszybsza to 16x), a podobno każda
kolejna wersja jest słabsza od poprzedniej. No i nie wiem co myśleć,
skoro teraz jest już 52x. Nie wiem czy Teac nie jedzie teraz tylko na
opini.
Z drugiej strony u Lite-on'a nie pasuje mi tylko problem z
rozpoznawaniem długości płyty.

Czy ktoś mógłby porównać te dwie nagrywraki? Byłbym wdzięczny :)

pozdrawiam,
Marcin