połaczenia PC i Laptopa jeden z WIN 98 drugi XP

Autor: Andrzej (akiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 13:36:13 MET DST

CZy istniejje jakaś prosta metoda połączenia takich dwóch komputerów tzn:
PC z WIN 98 posiada Kartę Sieciową i USB
Laptopo z Win XP który też posiada kartę sieciową i USB

CZy można to w jakiś sposób połączyć i przegrać dane z PC na Laptopa ?
Przeszukiwałem Google ale takich informacji nie udało mi się odnaleść

Andrzej