Re: LCD + oczy

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:41:19 MET DST

> Nie wiem, nigdzie nie mogłem obejrzeć monitora Neovo (ponoć sprzedaje je
> monitor.pl, ale u nich nic nie kupię, bo próbowali mnie oszukać), a Sony
> były dla mnie za drogie i w ogóle się nie interesowałem. Być może ta
> regulacja to jest dobra rzecz, trochę brakuje mi czegoś takiego w moim
> monitorze.
>
>Dziekuje za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ta Belinea ma funkcje Pivot
( obrot do pionu}?Zastanawiam sie nad tym, co bedzie bardziej ergonomiczne do
pracy z tekstem(word}, czy normalna 17 bez tej funkcji, czy lepsza jest moze
15, ktora mozna tak obrocic? Wole teraz doplacic do 17 nizli kupic nawet 15 z
pivotem, ktory moze okazac sie niefunkcjonalny, badz ergonomicznie gorszy od 17
cali?Dziekuje za odpowiedzi.Pozdrawiam.