Re: Czy moze ktos mi pomoc ?

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:46:38 MET DST

> stare
> pojemności
>
> Rozebralem obudowe i sa tam 4 x SIMM i 2 x DIMM
> Zapelniony jest jeden DIMM i teraz nie wiem co to jest (SDRAM czy
> cos innego) ?

Po prostu masz pamięci mieszane: SIM i DIMM. SIM musi być w parach, dlatego 4,
a DIMy nie, więc są 3. A to, że one wizualnie wyglądają trochę inaczej to nie
musisz się wcale przejmować. Po prostu pamięci DIM z okresu tamtych płyt były w
zlaeżnoci od producenta różne z wyglądu.
Ciekawy jeatem ile w sumie masz tej pamięci.
Pozdrawiam
Krzysiek