Re: LCD + oczy

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:56:50 MET DST

In article <7214.00000147.3e896cce_at_newsgate.onet.pl>,
dadarek1_at_poczta.onet.pl wrote:

> Dziekuje za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ta Belinea ma funkcje Pivot
> ( obrot do pionu}?

Nie, nie ma.

> Zastanawiam sie nad tym, co bedzie bardziej ergonomiczne do pracy z
> tekstem(word}, czy normalna 17 bez tej funkcji, czy lepsza jest moze 15,
> ktora mozna tak obrocic? Wole teraz doplacic do 17 nizli kupic nawet 15 z
> pivotem, ktory moze okazac sie niefunkcjonalny, badz ergonomicznie gorszy
> od 17 cali?

Ja bym kupił 17, ale nie używałem nigdy monitora z pivotem, nie wiem czy to
jest przydatne, być może czasem tak. Coś gdzieś czytałem, żeby przy
monitorach z tą funkcją zwrócić uwagę na coś, ale nie pamiętam już na co :)
Chyba chodziło o kąty, żeby miał jak najszerszy w poziomie, bo po obróceniu
inaczej się patrzy na ekran, tzn. poziomy kąt widzenia zamienia się na
pionowy, a oczy są nadal rozmieszczone poziomo, nie jestem pewien czy to o
to chodziło, może piszę głupoty, ale na pewno coś było, musisz gdzieś
doczytać.

Paweł