Re: glosniki SAMSUNG vs CREATIVE

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:38:23 MET DST

czester wrote:

> Mam problem w podjeciu dezycji dotyczacej zakupu glosnikow komp.
> Posiadam plyte glowna ze zintegrowana karta muz. oraz glosnikami 80W.
> Dlatego, ze ostatnio duzo slucham muzyki (techno trance) postanowilem
> kupic nowe glosniki + karta dzwiekowa gdyz zapewne zintegrowana karta
> z nowymi glosnikami sobie nie poradzi...

Poradzi... nie poradzi.. zalezy jakie masz wymagania.

> Myslalem jaki zestaw glosnikow wybrac, jednak ze wzgledu na mala ilosc
> fuduszy przeznaczonej na glosniki + k.muzyczna (ok. 180zl)

Jesli chodzi o karte muzyczna to Yamaha YMF724 za ok 35zl bedzie bardzo
dobrym wyborem. Zdecydowanie lepsza od SB 128.

> Ceny sa zblizone - samsungi ok. 110zl, creative ok. 130zl.

Szkoda kasy. Oba nie warte swojej ceny. Ale np Creativy sa ladniejsze ;)

> I tutaj jest problem ? Co wybrac ?

Wzmacniacz Diora + jakies dwie kolumienki chocby Tonsila :P

> Przegladajac testy i komentarze zauwazylem, ze glosniki CREATIVE'a sa
> lepszej jakosci, ale posiadaja mniejsza moc, bo 21W a SAMSUNG'a 40W.

Bez znaczenia. 21W to i tak bardzo duzo.

> Ogolnie to wszedzie pisza iz glosniki creativa sa b.dobrej jakosci...

LOL
Przecietne, nie warte swojej ceny, zreszta jak wszystkie piszczyki
komputerowe.

> Ale jak wyglada sprawa wytrzymalosci, zywotnosci etc. ??

_Dobry_ sprzet muzyczny sie nie starzeje.

> Na 99% kupie glosniki uzywane, wiec chcialbym wiedziec czy czasami
> kupione glosniki nie beda zuzyte czy tez raczej szybko sie nie zuzyja po
> zakupie...

Jak kupisz _dobre_ do nawet 10 letnie beda grac wzorcowo.

> Glosniki swietnie graja, ladny gleboki bas.

:) Ktory trzeszczy jak go rozkrecisz :)

> A jak wyglada zywotnosc glosnikow CREATIVE'a w stosunku do SAMSUNG'a
> ???

Prawde mowiac to nei wiem ale nie wymagaj duzo o komputerowych
piszczykow...

> BTW. Chcialbym jeszcze zapytac jak rozstawic glosniki CREATIVE'a 2.1 ?

Jak Ci sie podoba. Najlepiej samemu wyczuc jak Ci najlepiej pasuje.

> tu pytanie: wylot basow bedzie znajdowal sie ok. 10CM od bocznej
> scianki polki w ktora bedzie wsuniety - czy to nie spowoduje jakichs
> dziwnych efektow/kolizji, moze wplynie na zywotnosc glosnikow ???

To ustaw go bokiem albo gdzies na dole obok kompa.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"