Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:26:47 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu naskrobał(-a):

> Mam xp 3 tygodnie -chodził 2 tyg na 256 ramu -i było ok -teraz
> chodzi na 512 - i jest minimalnie szybciej... -generalnie na 256 nie
> bylo problemu...

Hmm... a zapuszczałeś nowe gry?? z jakimiś rozsądnymi ustawieniami
jakości?? bo u mnie większość nowości niemiłosiernie swapowała przy 258MB
ramu.

> -ale bez problemu trzypalcówka -zamknij program -i winda jedzie
> spokojnie dalej stabilnie -na 98 trzeba było reset -a tu przez 3
> tygodnie ANI RAZU nie resetowałem systemu...

Stabilność to jego niekwestionowana zaleta.

> generalnie uważam system xp za dużo lepszy od 98 ...

Jak chyba większość. Niestety ma wyższe wymagania co do sprzętu. 256mb
wystarcza do większości zastosowań jeżeli wykluczyć z nich granie.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288