Re: Jaka drukarke mi polecacie kupic ?

Autor: Anshar (anshar_at_lexx.eu.org)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:26:05 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Obciąża CPU kompa. A tak, obróbką grafiki zajmuje sie CPU drukarki.
> Dla przykładu podam Ci ż drukowałem siostrzenicy pracę 120 stron z Worda,
> na HP 850 i podczas wydruku komp był zajęty że nie można było niczego
robić.
> A na HP 960 jak to drukowałem to komp był całkowicie wolny,
> jakby NIC go nie obciążało, i można było (w międzyczasie) robić wszystko
:)

A majac Athlona XP 2000+ tez bedzie go tak strasznie obciazac ?
Nie sadzilem ze drukowanie wymaga az tak wielkiej absorbcji mocy cpu...

> Różnica jest tylko w rozdzielczości, PhotoRet, i szybkości wydruku.

Na korzysc HP 5550 jak sie domyslam, ale czy te rozdz. i photoret IV daje az
tak duzo?
Czy wyrazna jest jakosc wydrukow? O ile pamietam 3820 ma taka sama jakos
drukowania kolorowego, jedynie b-w drukuje gorzej od 5550. Chyba ze cos
pokrecilem.

A.