Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: ¯urek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:25:37 MET

Po¶wiêcaj±c chwilkê wolnego czasu Rafa³ W naskroba³(-a):

> Ale nie zgadzam siê, ¿e przy tej
> ilo¶ci pamiêci XP nie wydoli ! Sam mam 256 DDR, czasem zdarzy mi siê
> w jak±¶ now± grê zagraæ... No i nie spotka³em siê z problemami
> jeszcze...

A ja przez pól roku mia³em 256MB na XP i mogê Ciê zapewniæ, ¿e taka ilo¶æ
jest za ma³a do gier. Wiêkszo¶æ nowszych gier, które zapuszcza³em tak
niemi³osiernie mieli³a dyskiem, ¿e nie dawa³o siê graæ. Je¿eli mi nie
wierzysz to w³±cz MAFIÊ, UT2003, Battlefielda czy CombatFS 2003 z
ustawieniami na max detali (nawet na srednie zreszt±) i gwarantujê, ¿e co
kilka sekund bedziesz mia³ zaciêcie na doczytanie czego¶ ze swapa. W W98
z regu³y takich problemów nie ma. I nieprawd± jest te¿ ¿e w W98 gry
chodz± szybciej - szybko¶æ jest na obydwu systemach porównywalna. Dopiero
teraz po dorzuceniu jednej 512MB kostki mogê zapomnieæ o swapowaniu.

> A przy okazji jak mia³em jeszcze 98 SE to maks pó³ roku
> mi dzia³a³ w miarê poprawnie. Na XP komp mi ju¿ chodzi oko³o 15
> miesiêcy i ani ani nie chce siê zawieszaæ ani ¿adnych k³opotów robiæ
> !

A to szczera prawda. To naprawdê bezproblemowy i stabilny system.

Pozdrufka :)

--
¯urek
GG #371288