Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:51:41 MET

-generalnie na 256 nie
> > bylo problemu...
>
> Hmm... a zapuszczałeś nowe gry??

Czy morrowid można uznać za dość nową grę ?
z jakimiś rozsądnymi ustawieniami
> jakości??
Prawie wszystko w opcjach na maxa...
bo u mnie większość nowości niemiłosiernie swapowała przy 258MB
> ramu.
U mnie szło pięknie -ale system jest raczej mocny (P4-2,4 oraz GF4 ti 4200) -
tak więc chyba w ogóle wskazany mocny system zwłaszcza grafa -a 256 ramu
wystarcza...

 Niestety ma wyższe wymagania co do sprzętu. 256mb
> wystarcza do większości zastosowań jeżeli wykluczyć z nich granie.

Na windzie xp i 256 ddr ramu (wolniejszego 266) gierki chodziły 2 tygodnie bez
problemu -morrowid, wolfenstain (na engine qłejka 3 chyba)- i sporo starych
gierek...
Pozdrawiam.
Witek.