Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 19 Feb 2003 - 00:53:02 MET

Mam xp 3 tygodnie -chodził 2 tyg na 256 ramu -i było ok -teraz chodzi na 512 -
i jest minimalnie szybciej... -generalnie na 256 nie bylo problemu...
kilkanaście gierek instalowałem -tylko jedna (heawy gear) nie chce chodzić -
ale podejrzewam, jakiś bład instalki -lub uszkodzony krązek cd -bo się
uruchamia -mozna ustawiać opcje -puścić demko -i tylko jak się uruchamia
rozgrywkę -to czarny ekran...
-ale bez problemu trzypalcówka -zamknij program -i winda jedzie spokojnie
dalej stabilnie -na 98 trzeba było reset -a tu przez 3 tygodnie ANI RAZU nie
resetowałem systemu...
nowe gry -bez problemu -w starych włączam tryb zgodności z 98 -i jadą bez
problemu...
generalnie uważam system xp za dużo lepszy od 98 ...
Ale pewnie mam zafałszowany osąd -system xp idzie na dużo lepszym sprzęcie niż
chodził 98.
Pozdrawiam.
Witek.